18/10/2013

 

Ciao bellas! Lige nu er jeg højst sandsynligt igang med at se Gossip Girl på en schweizisk motorvej, da jeg i dag tager hjem fra skønne Italien. Vi overnatter i aften på et tysk hotel, og i morgen tager vi så helt hjem til Danmark, hvor jeg er hjemme sent lørdag. Så skal der ellers laves lektier, catches up med veninderne, til fødselsdag og ligges godt og trygt i min dejliiiige varme seng. Jeg har planlagt lidt indlæg til jer, så glæd jer! Her er blot en lille billedstorm af de første dage hernede.

Hvad synes I?

Knus

9 kommentarer:

  1. Det ser virkelig hyggeligt ud, glæder mig til at se dine planlagte indlæg :-)

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ser skønt ud :-))))

    www.linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig hyggeligt ud! :-)

    matildesblog.com

    SvarSlet
  4. Uhhh, det ser hyggeligt ud! :-)

    www.blogbyyas.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  5. Nuurghh, din lillesøster er bare så sød<3

    SvarSlet