20/10/2013

 Vi spiste på den lækreste og hyggeligeste restaurant kaldt "Eno Club" (tilbage i Alba igen), der virkelig serverede den lækreste mad og den bedste service! Kunne spise der foraltid...
Hej chicas! Endnu en billedstorm, men denne gang fra Torino. Onsdag tog vi til Torino, hvilket tog lidt under en time, og shoppede løs! Jeg fik dog ikke købt så meget til mig selv, fik købt flere gaver til veninderne haha. Det var viiiiildt koldt da vi om morgenen tog afsted, og så ved 14-tiden var det lige pludselig +20 grader, så dejligt! Vi spiste frokost på SFashion café, der siges at skulle have byens bedste pizza, og det kan jeg da nu bekræfte! Torino er alt i alt en virkelig lækker og hyggelig by, som jeg sagtens kunne have brugt mere tid i.

Hvad synes I?

Knus


//Hey chicas! Even more pictures, but this time from Turin. At wednesday we went to Turin, which took about an hour, and then we shopped till we dropped! I did not buy so much for myself, but I bought several gifts for my girls haha. It was soooo cold in the morning when we left, and then at about 2pm it was suddenly +20 degrees, so nice! We ate our lunch at Sfashion café, which we was told, had the best pizza in town, and I can confirm that! Turin is all in all a really delicious and pleasant town which I easily could have spent more time being. What do you think? xx

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det ud til at være en fantastisk ferie med familien. :) Jeg glæder mig allerede til Rom med min familie den 1. november! Jeg håber så meget på at der er varmt i Rom til den tid!

    Dejligt med en masse billeder, bare rigtig ærgerligt at det tager så lang tid at få dem vist! )-:

    SvarSlet
  2. så fine billeder, ser virkelig hyggeligt ud!

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej Alma! Hvor har du fundet overskriften til dette indlæg, og hvad hedder den? På forhånd tak! :-)

    SvarSlet
  4. Hej Alma, hvilken kanal og hvad tid kommer PLL i dag?:)

    SvarSlet