21/10/2013

Hvad synes du om de store DAY tasker?
De er helt fine, jeg ville ikke selv bruge de penge de koster på dem, men kan se at de er den perfekte weekend taske.

Har du aldrig svært ved at holde dig væk fra de søde sager?
Joo da... Men altså, hvis jeg tager noget sødt, så er det fordi jeg har lyst jo. Hvis jeg har bestemt mig for, at det vil jeg ikke, for jeg har dét og dét mål, så er det nemt nok for mig at sige fra. :-)

Hvor mange gange om ugen træner du i gennemsnit?
Det er virkelig forskelligt, det kommer an på hvilke aftaler jeg har i løbet af ugen. I fitness centeret er det nok 2-3 gange om ugen, men jeg prøver at træne hjemme hver dag.

Ser du the vampire diaries, og hvis ja, hvad synes du så om det? :)
Noooo I dont :-)

I en af dine næste indlæg, kan du så ikke lave nogen forslag til vinterjakker, som man kan holde varmen i, og af god kvalitet, men prisen skal være under 500kr. ?
Åhhhh, jeg har kun dårlig erfaring med gode vinterjakker til under 500 kr... Jeg mener selv man kun får god kvalitet hvis man giver lidt ekstra for det, så jeg kan ikke komme med en anbefaling som sådan, da jeg ikke har prøvet nogle gode vinterjakker til under 500 kr.

Har du en god "drenge ven"?
Ja hahaha

Ynglings tøjmærker?
Zara, Asos, H&M, BikBok, osv.

Hvor gammel var du da du fik et job?
14

Hvor mange bedsteveninder har du?
Jeg har selvfølgelig mange gode veninder, men Jasmin vil altid være my number one <3333

Hvor mange eos læbepomade har du?
En

Iphone vs Samsung
iPhone!!

Er du glad for dit værelse?
Ja :-)

Holder du Halloween?
Nej ikke rigtig haha...

Er du den type der bruger sin facebook hele tiden?
Nej mere instagram xD

Ved ikke om det bare er mig, men du har nogle gange et hul ved dine bukser. Er det meningen eller?
Oh no you didnt.... hahaha, ja selvfølgelig er det meningen :-D

Ser du meget TV?
Nej, kun DNTM hehehe

Ynglings app?
Instagram, no doubt!

Smid meget gerne spørgsmål i kommentarboksen til næste uge!

Knus

35 kommentarer:

  1. Hvor downloader du GG? :)

    SvarSlet
  2. Hvad spiser du normalt til morgenmad?

    Har du TV på dit værelse?

    Hvad synes du om Balenciaga?

    SvarSlet
  3. Hvilken karakter i Pretty Little Liars er din favorit?
    Hvordan reagerede du da man fandt ud af at Ezra er A?
    Hvilken sæson er din favorit?
    Din top 4 over de lækreste fyre i PLL?

    - Sorry de mange PLL-spørgsmål. :-)
    Jeg elsker din blog og hvis du får lyst, må du da meget gerne kigge forbi min: Whittaheart.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvis du ikke kunne vælge USA, hvilket land/by ville du så vælge at rejse til, og hvorfor? :)

    SvarSlet
  5. Hvis du skulle vælge en kendt person du synes du mindede mest om (personlighed eller udseende), hvem ville du så vælge? :)

    SvarSlet
  6. Hvordan har du det med hellerup piger?
    Kunne du være venner med nogle der er yngre end dig?
    Hvad er dine efterårs musthaves?

    SvarSlet
  7. Har du se Glee? Hvis ja hvad syntes du om den?

    SvarSlet
  8. • Ynglings fag i skolen?

    SvarSlet
  9. Læser du også selv andre blogs?

    SvarSlet
  10. Ynglings farve og hvorfor?:)

    SvarSlet
  11. Hvad og hvor lang tid træner du cirka når du træner hjemme? ;)

    SvarSlet
  12. hvad redigere du med og hvilken effekt

    SvarSlet
  13. Hvad er din yndlings chokolade?
    Hvem er din yndlings blogger/hvilken blog er din yndlings?
    Sweaters vs. cardigans?
    Hvad er dit yndlings danske tv-program?
    Hvis du skulle tilføje et medlem mere til din søskendeflok hvad skulle personen så være? altså fx. tvillingesøster, lillebror osv :-)
    Hvilket dyr er dit yndlings?
    Hvad er din(e) yndlingsfarve(r)?
    Hvor mange børn drømmer du om, at få som voksen?
    Hvad syntes du om PLL Halloween afsnittet?

    SvarSlet
  14. Vil du ikke lave nogle flere indlæg om makeup? :-)

    SvarSlet
  15. Hvad synes du om Dr. Martens støvler?

    SvarSlet
  16. ville du selv mene du er en avocado-acne pige?

    SvarSlet
  17. kender du Sander Koppel?

    SvarSlet
  18. Hvad er dit karaktergennemsnit ca? :)

    SvarSlet
  19. Hvem holder du med/kan du bedst lide - fra Danmarks Næste Topmodel? :)

    SvarSlet
  20. Hvilken eos har du?

    SvarSlet
  21. Dit ynglings dyr?;)

    SvarSlet
  22. Roder det på dit værelse eller er du god til at holde det rent?

    SvarSlet
  23. Går du meget op i at tingene på dit værelse er designerting (HAY, Normann Copenhagen, osv.)

    SvarSlet
  24. Oooh you Kidding me!! Er Ezra A?:-O OMG har ikke set det færdigt endnu men der blev det hele afsløret...!

    Vil du ikke lave et indlæg med gode trænings øvelser som du laver derhjemme? <3 ville være for feeeedt! :-D

    SvarSlet
  25. Hvad synes du om PLL halloween special? hihihihihih ææææælsker PLL (ja, elsker med æ)

    SvarSlet
  26. Hvordan er det, at en kendt blogger som Amalie Wessel skriver en kommentar til din konkurrence med Kevin Murphy? :)

    SvarSlet
  27. Har du en MacBook Pro eller MacBook Air?

    SvarSlet
  28. Din kjole fra Asos, som der hang på væggen i din roomtour video, hvilken størrelse er den? (:

    SvarSlet
  29. Er du begyndt at tænke på jul?

    SvarSlet
  30. Din nonfirmations kjole er guuude smuk! hvilket mærke er den? og hvor har du købt den?

    SvarSlet
  31. Vil du ikke please, begynde at lave videoer på youtube igen? :)

    SvarSlet
  32. Tror du Ezra er -A?

    SvarSlet