25.10.2013

Jeg ved jo at I kan lide disse "blooper" indlæg, og jeg elsker selv at læse dem på andre blogs, så her er lidt fra mine sidste outfits! Wellwell, i dag har været en stille og rolig dag, biologi prøven gik finno, af hvad jeg tror haha. Vi havde én test på papir, og 2 på computeren, og derfor har jeg kun fået resultaterne fra dem på computeren. I den ene fik jeg 100 % rigtige, og i den anden fik jeg 75 % tror jeg det var. Så det var fint nok, kunne have været bedre, men kunne også have været meget værre! Havde egentlig planer med en veninde i dag, men de blev ændret, så jeg tager mig en slappefredag og tager ned og træner senere. Bliver så dejligt, har ikke været nede og træne i like 2 uger pga. Italien og en masse travlhed i denne uge!

Hvad synes I?

Knus

Husk at I kan hjælpe mig med at vinde Schwarzkopfs konkurrence HER!

Hey girls! I know that most of you likes these "blooper" posts, so here you got some silly pics from some of my latest outfits. Today I actually had plans with my friend, but it got changed, so I'm going to spend my friday in the gym, haha! Going to be so good to be back on track, haven't been in the gym in like 2 weeks, because of Italy and a lot of stuff to do this week! What do you think? xx 

Remember that you can help me win Schwarzkopf's competition HERE

3 kommentarer:

  1. Hey Alma! Synes din blog er rigtig fin og har lige en idé; kunne du lave et indlæg sådan "god start til træning"?? Sådan om at starte med at træne/tage i fitness/hvad du nu laver, og så give gode råd og tips til, hvordan man får en god start på det? Jeg vil selv rigtig gerne starte i fitness, men har kun gået til holdsport hele mit liv, så det er en helt ny verden for mig... God weekend!

    SvarSlet
  2. Jeg ved godt det her spørgsmål, intet ar med indlægget at gøre, men hvor er dit skrivebord fra? Og i din room tour, så jeg at der stod en sort ''papirholder'' hvor er den fra? Elsker din blog, forsæt med det gode arbejde <3

    SvarSlet
  3. Alma, kan du ikke svare på mit spørgsmål her og nu: hvad bruger du i hovedet? Altså bb cream eller Foundation? Og hvilket mærke? :)

    SvarSlet