26.10.2013

Hej piger! I dag var jeg et hurtigt stop forbi Illum og magasin med min kære mami, for at lede efter træningstøj og vinterjakke - desværre var der kun held med træningstøjet! Menmenmen, så er jeg jo så heldig, at det var noget af det lækreste træningstøj vi fandt. Jeg er selv helt vild med Nike Pro Shortsene  (som jeg har cravet SÅ længe!!!) og den neongule sportsbh. Nu skal jeg til at gøre mig klar, da jeg snart tager ud og spiser med Natalie. 

Hvad synes I? Sagerne kan købes i Illum!

Knus

Husk at I kan hjælpe mig med at vinde Schwarzkopfs konkurrence HER!

//Hey girls! I went shopping with my mom today at the danish store called Illum, and I found all these lovely gym/sports items! What do you think of them? I especially like the Nike Pro shorts and the yellow sportsbra. xx

Remember that you can help me win Schwarzkopf's competition HERE

13 kommentarer:

  1. Meeega fede ting!!<3
    Kan du huske hvor meget shortsene kostede?

    SvarSlet
  2. Det er altid dejligt med nyt træningstøj og så især når det er så flot!:)
    Jeg har forresten en give away i gang, hvor man kan vinde et gavekort på 200 kr til mac http://www.nannasimonsen.com/2013/10/give-away-vind-et-gavekort-til-mac-pa.html

    SvarSlet
  3. ååh guud, nogle lækre ting!

    SvarSlet
  4. Ej, hvor er det fedt;-)

    SvarSlet
  5. Hvilke størrelse købte du shortsene i? :-)

    SvarSlet
  6. hvor der mange shorts tilbage ? :-)

    SvarSlet
  7. Hej Alma
    Jeg elsker din blog, og kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvordan du har fjernet den hvide ramme, der automatisk kommer når man lægger billeder ind i sit indlæg, da jeg er utrolig træt af at jeg ikke kan få det fjernet.
    Det ville være rigtig dejligt hvis du kunne svare, da det er noget der har irriteret mig længe.
    -Lisa

    SvarSlet
  8. Hej Alma :)
    Jeg elsker din blog, og kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvordan du har fjernet den hvide ramme, der automatisk kommer når man lægger billeder ind i sit indlæg, da jeg er utrolig træt af at jeg ikke kan få det fjernet.
    Det ville være rigtig dejligt hvis du kunne svare, da det er noget der har irriteret mig længe.
    -Lisa

    SvarSlet