27.10.2013

1, 2, 3
4, 5, 6
7

Hey girls! Jeg tænkte jeg lige kunne smide en masse outfits op fra de sidste par måneder, hvor jeg faktisk synes jeg er blevet bedre til at huske outfit posts. Så til jer derude, der måske er helt nye herinde; this is my style! I dag vågnede jeg tidligt for at tage i fitness (omg hvor svært tror I lige det var at komme op, af dén grund), men øj hvor er jeg glad for at jeg gjorde det. Har fået så meget mere ud af dagen i dag end jeg plejer. Nu skal jeg lige have lavet de sidste lektier færdige, og så vil jeg lave negle, savner SÅ meget at have lange negle!

Hvilket outfit er jeres yndlings? Og hvis I skulle beskrive min stil, hvordan ville I så gøre det? Selv har jeg ingen idé, kan virkelig ikke få sat min stil i bås!

//Hey girls! So today I thought that I would show you some of my latest outfits, because I accutaly think that I've become better at posting outfit posts for you. I woke up early today, because I decided (yesterday) to go to gym in the MORNING on a SUNDAY (can you imagine how hard it was to get out of bed?!). But I'm soooo happy that I did it now, and I know that I would regret not doing it. 

Which outfit do you prefer? And if you had to describe my style, how would you do it? Please tell me! xx

22 kommentarer:

  1. Jeg eeelsker outfit 4!
    flowyh.tumblr.com

    SvarSlet
  2. 2,3,5,6 er jeg helt forelsket i!
    Jeg kan simpelhen ikke vælge, der er ikke noget jeg elsker mere end dine outfits!
    Du har den lækreste stil <3
    Jeg synes din stil er moderigtig, bloggerstyle og girly :-)
    Bliv ved med det du gør! Det er fantastiskt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Awwww tusind tak sødeste Amanda <3

      Slet
  3. Forholdsvis enkel, men virkelig flot og stilfuld! Du er så flot
    Virkelig fed blog!

    SvarSlet
  4. Jeg ved godt det her spørgsmål, intet ar med indlægget at gøre, men hvor er dit skrivebord fra? Og i din room tour, så jeg at der stod en sort ''papirholder'' hvor er den fra? Elsker din blog, forsæt med det gode arbejde <3 Knusss

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved bordet er fra IKEA :-)

      Slet
    2. Papirholderen er bare fra mit Marc By Marc jacobs sleeve "holder", og alle møbler er stort set fra Ikea. Mange tak! <3

      Slet
  5. 2, 4 og 7!
    Men det hele ser jo godt ud!

    SvarSlet
  6. Mine yndlings-outfit er nr. 3 og 4.
    Du har en minimalistisk stil, hvor du blander det feminine med det sporty og det rockede. Og så skal der ikke være for mange farver ;-)
    Sådan ville jeg tyde de 7 billeder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fandme godt beskrevet! Credits til dig, det må være min nye beskrivelse hahaha! Godt mine læsere kan se det, når jeg ikke kan.

      Slet
  7. hvor er cardiganen fra på det første billede? ALtså den grå? <3<3

    SvarSlet
  8. Min favorit er nr. 3. Jeg elsker simpelthen din stil Alma! (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg virkelig glad for at høre <3

      Slet
  9. Hvor cardiganen fra nr.1 fra, den er vildt fed! :-)

    SvarSlet
  10. Outfit 2 is beautiful !
    http://konstancjaaa.blogspot.co.uk/

    SvarSlet
  11. Hvor lang tid er det siden du købte den gude smukke taske? Den ligner jo fuldstændig en Alexander Wang!

    SvarSlet