28.10.2013

Har du TV på dit værelse?
Noppeeee.


Hvad synes du om Balenciaga?

Jeg har intet imod Balenciaga, ville da vildt gerne eje en af deres lækre tasker! Men jeg synes de er blevet set liiiidt for meget i gadebilledet nu, og så synes jeg ikke taskerne er SÅ flotte at de er 10.000 kr. værd :-) elsker deres armbånd!!


Hvis du ikke kunne vælge USA, hvilket land/by ville du så vælge at rejse til, og hvorfor?

London I guess...


Hvis du skulle vælge en kendt person du synes du mindede mest om (personlighed eller udseende), hvem ville du så vælge? :)

I have no idea! Virkelig, aner det ikke. Hvem synes I? haha


Hvordan har du det med hellerup piger?

"Hellerup piger"? Jeg generaliserer slet ikke folk på den måde, så jeg kan ikke sige hvad jeg synes om "dem".


Kunne du være venner med nogle der er yngre end dig?

Ja da! Men nok kun sådan 1 år yngre højst


Har du se Glee? Hvis ja hvad syntes du om den?

Jeg har set et par afsnit for et par år siden, som jeg syntes var vildt gode, men er aldrig blevet helt fanget af den. Kan være jeg skal prøve!


Adidas VS. Nike

Nike <3333


Ynglings fag i skolen?

Dansk


Læser du også selv andre blogs?

JA JA JA, selvfølgelig! Kan ikke leve uden min daglige bloglovin dosis hahah


Hvad og hvor lang tid træner du cirka når du træner hjemme?

30-60 minutter ca. Kommer meget an på hvornår jeg er hjemme osv.


Hvad redigere du med og hvilken effekt?

Jeg redigerer med camerabag, og ikke med én bestemt effekt. Redigerer bare contrast, exposure, saturation og shadow

Hvad er din yndlings chokolade?
HVID<33333 arh craver lige nu!!!


Hvem er din yndlings blogger/hvilken blog er din yndlings?

Det må være stonemuse.dk!


Sweaters vs. cardigans?

Sweaters. Ej cardigans. nej sweaters.... ej kan ikke vælge!!!


Hvad er dit yndlings danske tv-program?

Danmarks næste topmodel og masterchef heheheheheh


Hvis du skulle tilføje et medlem mere til din søskendeflok hvad skulle personen så være? altså fx. tvillingesøster, lillebror osv :-)

Storebror! Ville så gerne have sådan en beskyttende bror haha 


Hvilket dyr er dit yndlings?

Hund! Skal 100 % have en hund når jeg bliver ældre, åhhh


Hvor mange børn drømmer du om, at få som voksen?

2! Mit barn skal i hvert fald ikke være enebarn, for jeg ved hvor kedeligt, jeg selv ville have det uden min søster. Min søster gør virkelig mit liv så meget bedre, så det er 100 % sikkert at jeg skal have 2.


Vil du ikke lave nogle flere indlæg om makeup?

Jo! Lover <3


Hvad synes du om Dr. Martens støvler?

Jeg har jo selv nogle, så jeg synes da at de er fede! Ved dog ikke hvor godt de klæder mig hahah...


Ville du selv mene du er en avocado-acne pige?

Hahahha nej på ingen måde!! Opfylder også kun 3 af "kravene", hvis I skulle spørge. Vil slet ikke selv mene at jeg er en eller anden pige der bruger alle daddys penge på mærkevarer, kun spiser på bestemte caféer og SÅ HADER JEG AVOCADO HAHA. ej men seri, størstedelen af mit tøj er fra H&M, og tror faktisk ikke jeg ejer mere end 1-2 "mærkevarer ting" - det tætteste jeg kommer, er nok marc jacobs.


Kender du Sander Koppel?

Er det dig Sander??? ahha ja sådan da


Hvem holder du med/kan du bedst lide - fra Danmarks Næste Topmodel? :)

Caro H! <3333 


Går du meget op i at tingene på dit værelse er designerting (HAY, Normann Copenhagen, osv.)

Nej slet ikke! Tror alle mine møbler er fra Ikea haha


Din nonfirmations kjole er guuude smuk! hvilket mærke er den? og hvor har du købt den?

Jeg har selv "designet den" :)

Mens jeg er stuck på arbejde (selvom jeg har fri!!!) pga. stormen, tænkte jeg, at jeg lige kunne udgive et indlæg til jer. Jeg venter på at min mami kommer og henter mig, og det tager åbenbart en evigheeed pga. den lorte orkan. Har I oplevet noget med stormen/orkanen i dag??? Er selv ret skræmt... og JA de har ændret stormen til at være så stærk som en orkan :(

Smid meget gerne spørgsmål til næste uge i kommentarboksen!

Knus

33 kommentarer:

  1. Hvad redigere du dine inatsgram billeder i ?
    Hvad er din ynglingsfarve?
    Hvis du kun måtte vælge et stykke tøj som dit ynglings hvad ville du så vælge?
    Hvilken farve er den størstedel af dit tøj i?

    SvarSlet
  2. Hvilket år er du født og hvornår skal du af sted til USA?

    SvarSlet
  3. Bor selv i et af de områder, hvor det er værst. Tror 3 træer på den vej jeg bor på er væltet - det er helt vildt! Hele vores hus ryster, haha


    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  4. Hvor er dit skrivebord fra? Og i din room tour, så jeg at der stod en sort ''papirholder'' hvor er den fra? Elsker din blog, forsæt med det gode arbejde <3

    SvarSlet
  5. Dit y-mærke for tiden?

    SvarSlet
  6. Hvad gjorde du for at få det job du har? Eller rettere, hvordan? :)

    SvarSlet
  7. Skal du noget i jule/vinter ferien?

    SvarSlet
  8. Jeg synes du minder ret meget om Kate Moss eller Jennifer Aniston, hehe. Ved ikke helt hvorfor, men det synes jeg altså :P

    SvarSlet
  9. Laver du ikke snart nogle videoer? Bare nogle der har noget med bloggen at gøre.. Måske træningsrutine eller noget? :) Det kunne være super fedt, og det virker som om der er mange der er enige med mig :D

    SvarSlet
  10. har du flad mave?

    SvarSlet
  11. Hvilke blogs læser du?:)

    SvarSlet
  12. Hvad er din top 10 (eller 5) af bedste blogs?

    SvarSlet
  13. nævn fem danske bloggere, som du læser- ELSKER DIN BLOG ALMA!!!!!!!

    SvarSlet
  14. Hvilke produkter er must have for dig?

    SvarSlet
  15. Åh, stormen er forfærdelig! Jeg skulle gå fra min skole og ned til togstationen, og jeg fløj bare ud på vejen lige pludselig, og der var en bil der måtte bremse hårdt op for ikke at ramme mig.. Det er så uhyggeligt!
    Lækkert indlæg forresten. Er enig med den ene af de anonyme om, at du faktisk minder lidt om Jennifer Aniston, og hun er jo skide lækker ;)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Din gallakjole du har hængende på væggen hvilken størrelse er den i? (:

    SvarSlet
  17. kunne du godt tænke dig at prøve at leve som Blair og Serena på "the upper east site"

    Og vil du ikke nok lave et indlæg hvor du laver nogle vintersæt?

    SvarSlet
  18. Ynglings årstid?

    SvarSlet
  19. Har du et par gode fashionblogs som din egen? <3 Gerne et par stykker

    SvarSlet
  20. Vil du ikke lave et indlæg med støvler? Altså nogen man kan bruge om efteråret/vinteren:)

    SvarSlet
  21. Bliver du inviteret med til modeevents?

    SvarSlet
  22. Hvilke blogs ud over stonemuse læser du? <3

    SvarSlet
  23. Shopper du nyt tøj hver måned?<3

    SvarSlet
  24. Hvad er dit karaktergennemsnit?

    Er det ikke sindssygt at det næste afsnit af PLL først kommer d. 7. januar!!? Glæder du dig ikke?

    Hvilken farve ville du vælge, hvis du skulle have et balenciaga armbånd?

    Hvad spiser du normalt til morgenmad?

    SvarSlet
  25. Hej sødeste Alma! I hele næste uge skal jeg til København, pga. 9. klasses praktikuge. Er der nogle steder, butikker, cafeer osv. du vil anbefale?

    Kys.

    SvarSlet
  26. Ynglings chokoladebar?

    SvarSlet
  27. Hvor kommer de nye afsnit af Pretty Little Liars henne? Altså ser du det på netflix eller? Og hvornår er det de nye afsnit kommer og hvor henne?

    SvarSlet
  28. Hvordan sletter man sin blog på www.blogger.com?

    SvarSlet
  29. Vil du lave et indlæg på bloggen om vinterjakker?

    SvarSlet
  30. Yndlings makeupmærke?
    Hvordan træner du?
    Vil du lave nogle indlæg om kost og din træningsrutine?

    SvarSlet
  31. Hvilken taske bruger du som skoletaske? -Og hvilke synes du er fede?

    SvarSlet