02.10.2013

Hej piger! Åh hvor jeg beklager der ingen indlæg har været længe. Jeg har mildest talt haft en ikke sææærlig god uge. I kender vel det at man ikke har haft en god dag? Ja, sådan havde jeg det hver dag indtil i går, thank god this week is over. Har virkelig følt jeg har haft en eller anden på nakken, der bare skulle tyre mig ned, hver gang jeg var glad for noget. NÅ men dette var SLET ikke for at få medlidenhed, men mere et lidt mere menneskelig forklaring på hvorfor jeg ikke har blogget. Er der noget jeg hader, så er det blogs hvor der kun bliver skrevet som om livet er sukkersødt. JEG har også dage hvor jeg bare har lyst til at lægge mig hjem og sove, men er nødt til at tage på arbejde eller lave lektier hele dagen, og så ender med at komme alt for sent i seng, så jeg næste dag heller ingen energi har. Det er dog ikke ensbetydende med, at jeg ingen gode dage har, for det har jeg! Men nogle dage er selvfølgelig bedre end andre, og det vil jeg heller ikke skjule for jer. Nå nok om det, positiv energi, ja tak! 

Jeg tænkte jeg lige kunne vise jer lidt af mine sidste køb, indenfor makeup verdenen! Jeg køber så sjældent makeup, men NU skulle det være. Bare Minerals "Warmth" bronzeren, har min mor haft i lidt tid, og hun har altid haft en så flot glød med den på, så den bestillede jeg hjem HER. Og jeg elsker elsker elsker den! Kan virkelig anbefale den.

Makeup pungen købte jeg i Torino, basically fordi jeg virkelig manglede en helt enkelt makeuppung. Den er fra Kiko, hvilket er en kosmetik butik, som I virkelig skal kigge forbi hvis I er i Italien!

Det sidste produkt er Loreals True Match foundation, som jeg fik anbefalet af en af Matas søde ekspedienter. Jeg er løbet tør for min Bare Minerals foundation, og ville derfor prøve noget nyt, og nu hvor jeg har hørt så meget om den, så glæææder mig til at prøve den!

Nu har jeg faktisk lidt travlt, for jeg skal mødes med Bjørk om en time på Dalle Valle og derefter skal vi hjem hos Silje, wuhuhu. Vil I egentlig have en evt. makeuprutine?

Hvad synes I?

Knuusss

20 kommentarer:

  1. Lækre produkter. Ja tak til makeuprutine :-)
    Elsker din blog, du inspirerer mig virkelig meget!

    SvarSlet
  2. JA MAKEUPRUTINE, JAA!!!!!!!!!

    SvarSlet
  3. Jeg hedder også Silje, hehe.
    flowyh.tumblr.com

    SvarSlet
  4. Ej hvor nederen! Er den en her på bloggen der er ond?
    Vil rigtigt gerne se en makeuproutine/ wake up with me please please

    SvarSlet
  5. Ja ja ja, en makeup rutine kunne være mega lækkert! Ps. ELSKER din blog!!!

    SvarSlet
  6. Det kunne være super dejligt hvis du lavede en makeup routine!!

    SvarSlet
  7. Gad godt have en makeup routine. Synes nemlig altid din makeup ligger så flot :)

    SvarSlet
  8. Kiko er en mega lækker butik - jeg var inde i Berlin, og jeg var helt overvældet over butikken! Den var mega lækker!
    Jeg synes, det er dejligt, at du fortæller, hvorfor du er fraværende på bloggen! Og dejligt det hele ikke skal være rosenrødt, men at man godt kan fortælle om de dårlige dage ;-)
    Håber det giver mening ;P

    SvarSlet
  9. Hvilket kamera og objektiv bruger du for at få baggrunden så sløret?

    SvarSlet
  10. I swear, BareMinerals er noget af det bedste.

    SvarSlet
  11. make up rutine, ja tai!!!

    SvarSlet
  12. Det ville være vildt lækkert med en makeup rutine - du ser altid så smuk ud!
    Hvor er de gennemsigtige bokse/kasser som står på dit makeup bord fra?

    SvarSlet
  13. Ja! Det ville være lækkert med sådan et indlæg! <3

    SvarSlet
  14. Ih hvor lækkert med ny makeup! Og det kunne da være fedt med en makeup rutine :)

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Hej søde Alma.
    Jeg ville elske en makeuprutine. Jeg vil gerne vide hvordan du fandt ud af hvilken foundation der passede til din hud. <3

    SvarSlet
  16. Hej søde Alma.
    Jeg ville elske en makeuprutine. Jeg vil gerne vide hvordan du fandt ud af hvilken foundation der passede til din hud. <3

    SvarSlet
  17. Hvad redigerer du dine billeder i :)?

    SvarSlet
  18. Hej Alma. Jeg har set sådan en hvid "kasse" hvor du bla. også havde en masse makeup i. Eller var det ikke dig? Men hvis, hvor har du købt den? Knus

    SvarSlet