05.11.2013

Hey ladies! Har i dag været sammen med Kathrine, hvor vi "fandt på" denne alt for lækre OG sunde snack. Vi cravede ret meget lidt lækkert efter skole, så vi tog i Føtex og købte Skyr med vaniliesmag og mørk chokolade fra isis (sukkerfrit/kalorie-lavt madmærke). Så tog vi hjem til mig og skar et par æbler ud i terninger, dryssede kanel udover, og varmede dem 2 minutter i mikroovnen. Derefter var vi lidt nogle luksus dyr at hælde musli og revet mørk chokolade udover - det kan selvfølgelig udelukkes, men hold nu op hvor smagte det godt!!! SÅ himmelsk. Det er virkelig en perfekt eftermiddagssnack, eller sund dessert for den sags skyld. Lov mig at prøve det, og fortæl mig endelig hvis I gør! <3 Og så må jeg nok indse, at det ikke blev de mest tiltalende billeder - well, I blame you winter!!! Effing lampelys. 

Hvad synes I?

Knus

6 kommentarer:

  1. Ser vildt lækkert ud! <3
    Vil du ikke lave et indlæg om hvilke styles og effekter du bruger i Camerabag? det kunne være vildt dejligt.

    SvarSlet
  2. Ser rigtig lækkert ud!
    Og ja, haha det er så træls at det bliver så mørkt, når der skal tages billeder :-D

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig godt ud, det skal jeg ihvertfald snart have prøvet!:)
    http://www.nannasimonsen.com

    SvarSlet
  4. lav en whats in my bag!?

    SvarSlet
  5. Hej Alma! Jeg har lige købt "musik væglamper" fra Ikea. De ser dog underligt ud i stikkerne der til, og vil lige spørge om hvordan du har fået dem hængt op? Håber så inderligt du vil svare!!!

    SvarSlet
  6. Tak for tippet, jeg har i lang tid manglet ideer til en sund, men lækker snack. Næste gang sulten mælder sig, skal det helt sikkert prøves!
    -http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=4723673040701341298#publishedcomments

    SvarSlet