06.11.2013

CHRISTMAS WISHES
Hej piger! Efter en masse ønsker fra jer, om en collage af mine ønsker til jul, skulle I da have det! Det er langt fra alt på denne collage, der er på min liste (fx. har jeg allerede kamera og linse), men det betyder jo ikke, at det ikke kunne være noget I kunne ønske jer.
Derfor forestiller jeg mig at lave en måske ugentlig collage; fx. den ene uge hvad I kan ønske jer af elektronik, og den anden uge hvad I kan ønske jer af makeup, den tredje uge hvad I kan ønske jer af tøj, osv., osv. Hvordan lyder det?! <3

Knus

35 kommentarer:

  1. Fede ting! Er helt blank for hvad jeg skal ønske mig, så det ville være utrolig lækkert med en ugentlig ønskeseddel!

    SvarSlet
  2. Fede ting! Er helt blank for hvad jeg skal ønske mig, så det ville være utrolig lækkert med en ugentlig ønskeseddel!

    SvarSlet
  3. Det lyder som en rigtig god ide :)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en super ide (-;
    Vil da glæde mig til at læse med.

    SvarSlet
  5. Lækker collage og vildt god blog!
    -http://holmogfolkmann.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Synes det lyder som en super idé!:-)

    SvarSlet
  7. Synes det lyder som en god idé!:-)

    SvarSlet
  8. Synes det lyder som en god idé :)
    Fed collage, du er så inspirerende!!

    SvarSlet
  9. Det lyder som en super idé :-) Men måske du kan skrive hvor tingene er fra og hvorfor du ønsker dig det i de kommende indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt klart. Men du kan også bare klikke på billedet :)

      Slet
  10. Fed idé! Moske også jule gave ideer til mor, far, kæreste, bror osv? :D

    SvarSlet
  11. Det lyder perfect

    SvarSlet
  12. DET LYDER SÅÅÅÅÅÅ GODT!!!!!

    SvarSlet
  13. SÅ god en ide virkelig <333

    SvarSlet
  14. Jeg syntes det kunne være en god ide. Elsker når du laver collager med hvad man kan ønske sig. Har altid svært med at finde på ideer. :-)

    SvarSlet
  15. Synes det lyder som en mega fod ide:-D

    SvarSlet
  16. Glæder mig til de ugentlige ønskesedler. (:

    SvarSlet
  17. Hey;-)
    Har du nogen idé om, hvor man kan få de coral/orangefarvet, hvis ikke det skal være online?

    SvarSlet
  18. Jeg har bogen "Beauty" og den er rigtig god. Lauren fortæller en masse personlige oplevelser inden hun beskriver forskellige ting i et kapitel. Jeg har lært mange nye ting, men også lært ting jeg åbenbart havde misforstået før.
    Jeg håber virkelig at den ligger under juletræet hjemme hos jer! ;)

    Knus :)

    SvarSlet