10.11.2013


Heyyyy girlsaaa! Se hvad jeg har lavet til jer, hæhæhæ. Hvis der er noget jeg elsker, så er det når ens macbook ser alt for lækker ud - både udvendig og indvendig. Derfor gik jeg liiiiidt amok på tumblr, og fik lavet en masse lækre screensavers til jer. Baggrundende er lavet i Picasa og passer til en 13 tommer macbook, men du kan sikkert også få den til at passe til andre computere. Tryk på billedet, for at komme til den fulde størrelse. Tryk derefter på billedet igen, og så på "View Raw Image" og gem SÅ billedet :-) - Du skal IKKE gemme billederne direkte fra bloggen, det er nemlig kun miniature versioner.

Hvad synes I? <3


Knus

14 kommentarer:

  1. Årh, perfekt idé Alma!!
    - tak for endnu mere inspiration, fedeste blog!!

    SvarSlet
  2. Mega nice lavet :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, klart nogle jeg vil bruge på min macbook. (:

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det er virkelig fedt, tak!
    flowyh.tumblr.com

    SvarSlet
  5. Hej Alma, du snakkede engang om at skifte url til almaspies men der var nogle der havde taget det. Det er ledigt igen, jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg lige tjekkede, men det er der hvis du vil skifte :)

    SvarSlet
  6. pls lav flere af dem! :)

    SvarSlet
  7. feeedt, fedt, fedt, fedt! kan du ikke lave nogle med efterår/jul tema?

    SvarSlet
  8. De er virkelig nice, lav endelig flere af dem (;

    SvarSlet
  9. Dejlig ide 😍
    Jeg er lige startede på tumblr og ved ikke rigtigt hvem der gode at følge da jeg ikke ved hvad dem som jeg vil følge hedder ville du måske ikke svare på hvem du følger til en ugen spørgsmål❤️

    SvarSlet
  10. Dejlig ide 😍
    Jeg er lige startede på tumblr og ved ikke rigtigt hvem der gode at følge da jeg ikke ved hvad dem som jeg vil følge hedder ville du måske ikke svare på hvem du følger til en ugen spørgsmål❤️

    SvarSlet
  11. såååå fede, jeg har længe kigget efter nogle fede collager jeg kunne bruge som bagrund på min mackbook. Jeg er virkelig vild med dem alle, kan slet ikke vælge. mange tak:-)

    SvarSlet
  12. Hej Alma! Jeg har prøvet at lave dem selv, men når jeg sætter den som skrivebordsbaggrund, bliver det rigtig sløret. Hvordan fik du det så god kvalitet? :)

    SvarSlet