13.11.13

Heeeej piger! Et lidt anderledes "new in" indlæg, hahah. Måtte jo være lidt kreativ nu når det er så mørkt ved 16-tiden, at det var umuligt at tage gode billeder uden blitz. Hvis der er noget jeg hader så er det indbygget blitz, men jeg legede lidt med lukketiden og så blev de lidt mere livlige eller hvad jeg skal kalde dem??? hahah. Anyway tøjet er fra sheinside.com, og jeg skal også vise jer lidt andre ting jeg har fået derfra i løbet af ugen! 

Hvad synes I?

Knus

//Hey girls! A little bit different "new in" post, hahah. I had to be a little creative now that it's already dark at 16 o'clock - it was seriously impossible to take good pictures without flash last night. If there's anything I hate - then it's built in flash, but I played around with the shutter speed and the pictures turned out looking a little more "alive" or what should I even call them?? hahah. Anyway the clothes are from sheinside.com, and I will also show you some other things I've been receiving later this week!

11 kommentarer:

  1. Hvor lang tid gik der før du modtog den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Et par uger eller lidt under tror jeg.

      Slet
  2. Ej, hvor er det et fedt sæt! Kommer der told på når du handler derfra? :)

    SvarSlet
  3. Er det læder shorts?? Super fedt tøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep - eller altså ikke ægte læder :D

      Slet
  4. Faktisk nogle ekstremt fede billeder!

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. omg jeg æsler den bluse , hahah coco made me do it. hvad str har du på? jeg vil gerne have min til at være lidt stram/tætsiddende

    SvarSlet
  6. Hvordan har du redigeret billederne? de er rigtig flotte :)

    SvarSlet