14.11.13

aw13
Se se seeee nu her!!! Jeg lyttede til jeres ønsker, og har fundet SÅ mange lækre vinterjakker til jer. Skulle vidst nok have gjort det her, FØR jeg købte min egen vinterjakke hahaha... Den får i forresten at se i morgen ;-) Jeg prøvede at mixe prisklasserne lidt, så der er altså jakker helt fra 200 kr, til 3000+ kr.! 

Fortæl mig meget meget meget gerne om I kunne bruge denne collage til noget <3

Knus

//Hey girls! Look what I made for you! I listened to your requests and I found SO many gorgeous winter jackets for you. Should've done this collage BEFORE I bought my own winter jacket hahaha ... Ohhh and you are going to see it tommorow ;-) What do you think? xx

aw13 by alma-spies-kostrup featuring a flight jacket

12 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et fint udvalg af vinterjakker! :-)

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Irreterrer mig lidt at jeg ikke kan se hvor de er fra :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare trykke på billedet, så kommer du ind på Polyvore og ude i siden kan du se jakkerne og mærker :-)

      Slet
    2. Præcis :) troede jeg efterhånden mine læsere havde lært haahaha :D

      Slet
  4. Rigtig god inspiration, da der er flere forskellige slags. Men ja, der måtte godt stå hvor de er fra :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal altså bare trykke på billedet ;-)

      Slet
  5. De er vildt fede! Har dog også selv allerede købt en vildt lækker en fra Hollister :)

    SvarSlet
  6. Havde været bedre, hvis der var link til hver jakke :)

    SvarSlet