17.11.13

Hej piger! Jeg tog forleden lidt outfit billeder til jer, men fik dem aldrig postet. Jeg er i ført nye shorts (eller skulle man kalde dem skorts?? eller er det skort? nå whatever) fra sheinside.com, som er så så såååå dejlige! De sidder perfekt, og en str. M svarer til en xs/small. Jeg har forresten også lige bestilt dem i hvide, hihihih. Trøje fra Moss Copenhagen, Jakke fra Abercrombie&Fitch, Sneakers fra Nike, Tights fra Calzedonia og net fra Ash.
I fredags var Kathrine og jeg ude at træne hold 2 timer i træk; stram op og zumba, og jeg siger jer. Jeg er SÅ øm, selv efter 2 dage hahah! I går belønnede vi os selv med en "lille" shoppetur, og selvom planen var at jeg skulle lege lidt stylist for Kathrine, så røg der også et par ting med hjem til mig... Dem får I at se snart!

Hvad synes I?

Knus

10 kommentarer:

  1. Rigtig fint outfit Alma! ♥
    Elsker din blog, årg, du er så inspirerende. :*

    matildesblog.com

    SvarSlet
  2. Super fint outfit. :) Hvilken størrelse har du A&F jakken i?

    SvarSlet
  3. Super lækre 'shorts'.
    Hvor er din galla kjole fra, og hvor er den købt? :)

    SvarSlet
  4. Super lækre 'shorts'.
    Hvor er din galla kjole fra, og hvor er den købt? :)

    SvarSlet
  5. du har virkelig den fedste stil, hold da op! ♥♥
    - hvad hedder modellen på dine nike sneakers og hvor har du købt dem? de er så fede :)

    SvarSlet
  6. Super fedt outfit - du ser altid så godt ud!!
    Shortsene eller skortet du har på her er det de samme som du viste tidligere på ugen i et new in indlæg? Eller er det et andet par? Og ligner de ikke meget zaras skort? Er de bedre end zaras version??

    SvarSlet
  7. Hvad redigerer du dine billeder i? :-)

    SvarSlet
  8. Rigtig fedt outfit, elsker dine sneakers! ♥

    www.alberterisomjensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Hvad hedder dine sneakers? De er jo alt for sprøde

    SvarSlet
  10. Har Sheinside hurtig fragt?

    SvarSlet