19.11.13

makeup
Tryk på billedet for at se hvor makeuppen er fra!

Hej piger! Som lovet er her nummer 2 del af mit "dear santaclaus..." koncept! Hvis I ikke aner hvad jeg snakker om, så handler det om, at jeg 1-2 gange om ugen poster et indlæg med et overordnet emne som makeup, hår, elektronik, tøj, sneakers osv. Udfra emnet finder jeg en masse lækre sager frem til jer, som I kan ønske jer i julegave. I denne uge har jeg valgt emnet makeup, da det er noget, vi piger aldrig kan få nok af. Der er lidt i den billige ende som E.L.F, og så er der mellemdyre Mac, og ret så dyre BareMinerals. Og så skulle Naked Paletten da lige med! 

I kan købe E.L.F, på deres webshop og i Matas, Mac kan købes I Magasin, på deres webshop og så er de ved at åbne en ny butik på strøget!, Bareminerals kan købes i Illum i Sephora, og til det halve af den danske pris HER

Hvad synes I? Og hvilket emne skal jeg tage fat i, i næste uge? <3

Knus

5 kommentarer:

  1. Fedt koncept - og ville elske en collage med sneakers!
    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det er jo altså ikke alle piger de elsker makeup. Jeg bruge det ikke og jeg synes ikke at det en god ide at smøre ansigtet ind i (delvist) giftige allergifremkaldende stoffer - især ikke når man kun - som jeg - er 14 år. De fleste andre piger i min klasse dog bruge det med glæde hver dag men det fryder mig at tænke på at jeg nok vil have et mere ungdommeligt udseende om tyve år end dem.
    I virkeligheden ville jeg hellere være en dreng på det punkt for så ville man ikke skulle bruge tid og kræfter på at bekymre sig så meget om udseende som samfundet lægger op til at piger gør.
    Jeg skriver ikke denne kommentar for at støde nogen og sådan må du ikke forstå det. Jeg udtrykker blot min holdning og håber at du overvejer det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Viktoria - sikke dog en dejlig kommentar! Bruger heller ikke selv makeup, og ELSKER at du tør være dig selv på den måde, og skrive sådan en kommentar, der helt klart lægger op til noget debat. Hvorfor forventer samfundet af piger i dag, at vi skal være så perfekte? Hvorfor er idealet at piger skal ligne andre, end de er? Dette indlæg, og mange andre på andre blogs, er så mainstream at det er helt vildt. Jeg kan virkelig ikke klare det. Og jeg ønsker mig helt bestemt ikke én af de makeup-ting, som Alma ønsker sig - jeg har nemlig ikke behov for at ligne alle andre. Det er overhovedet ikke ondt ment mod denne blog, det er bare et meget interessant emne at tage op. Ligesom Viktoria er det overhovedet ikke ment til at støde nogen, bare min egen holdning.

      Slet
  3. Hvornår fik du din første menstruation?

    SvarSlet