Alma som jeg kender hende

1, hun elsker mig så ubeskriveligt meget. Jeg er hendes alt og alting. Jeg er hendes himmel og jord.  (Hvis I ikke allerede vidste det) 

2, hun er 101% perfektionist. Man kan blive helt bange... Hvis hun kommer til at gøre 1 ting, som ikke passer i hendes system, så går hun tomat og agurk

3, hun elsker at feste, og når hun så gør det, så bliver det til abefest. Det er ubeskriveligt sjovt at være til fest med Alma. Man får ikke andet end en fantastisk aften/nat. 

4, hun køber de bedste gaver! Jule, fødselsdags og bare gavmilds gaver

5, hun elsker at shoppe, når hun altså har pengene

6, hun har en rigtig god musiksmag. Hvis du vil vide hvad der er nyt, så spørg hende

7, hun ELSKER mad. Haha, Alma spiser i perioder alt. 

8, hun har det underligste forhold til min ældste lille søster. Det er faktisk meget meget sjovt. 

9, hun kommer ALDRIG for sent i skole

10, hun har så lange ben at hun har knæ problemer, hahahahah

11, hun elsker at kæle og nusse, specielt hvis man nusser hendes hår. Det kan hun godt lide, thihi

12, hun elsker at få sin vilje, specielt når man diskuterer med hende

13, hun kan godt lide at tage mit tøj, selvom hun har sååååååå meget selv. 

14, hun er den dejligste og bedste at snakke om problemer med. Hun forstående og giver gode råd.

15, hun elsker nye sko og nyt tøj, næsten lige så højt som jeg selv gør. Haha

16, hun er så stædig!!!!!!!!!!!!!!!

17, hun kan være sååååååå grim. tro mig!!

18, hun er der altid. Eller det skal jeg passe på med at sige... hun er så dårlig til at tage sin mobil telefon. Man kan have ringet til hende 10 gange og alligevel sender hun en sms med, "du har ringet?", dagen efter... 

19, hun føler sig nøgen så snart hun ikke har smykker på

20, hun bliver så nemt irriteret, også på mig. hahahaha. Jeg skal bare lade vær med at høre hvad hun siger, så bliver hun sur. Specielt hvis det er noget vigtigt hun er igang med at fortælle om

21, hun kan tage 134 billeder og alligevel er der ingen af dem der er gode nok. Så skal hun lige tage 134 mere, og med held, kan der være et tilfredsstillende billede 

22, hun kan skrive så hurtigt at man ikke engang kan følge med... Speedy gonzales

23, hun er omgivet af en masse dejlige mennesker hver dag og det er hun meget taknemmelig for.

24, hvis du møder Alma på gaden vil det altid være med et smil på læben, med mindre nogen har tisset på hendes sukkermad.

25, hun er verdens bedste veninde og jeg kunne virkelig ikke ønske mig nogen bedre. Alle under ingen over. 

- Jasmin, Almas BFF


1 kommentar:

  1. Sikke et godt indlæg endelig mere af de personlig indlæg! Og super ide at have din bedsteveninde med :-)

    SvarSlet