BLOGGERS DELIGHT - A NEW CHAPTER


Hej piger! Nogle af jer har nok allerede regnet den ud, da jeg skrev for ca en måned siden, at der var ved at ske en masse jeg ikke kunne fortælle jer om. Well, now it's out! JEG ER KOMMET PÅ BLOGGERS DELIGHT! Can u believe it?!?!?! Jeg siger jer, jeg var ovenud lykkelig da Kia skrev at de gerne ville have mig som premium blogger I kan selv spørge mine klassekammerater om jeg ikke løb rundt i klassen hahahah! Det har altid været min lille drøm at blive en del af BD, og nu har jeg endelig opnået mit mål. Husker stadig at mig og Bjørk snakkede om hvordan nogle hatede på mig (sådan halvandet år siden), og hun så sagde noget med "Bare se hvem der griner, når du en dag er på Bloggers Delight" hahaha, oh yes, whos laughing now.

I hvert fald så er jeg virkelig virkelig lykkelig over at der nu kommer en masse nye muligheder for bloggen, for mig, og for ikke mindst mine læsere. Jeg håber MEGET på at I vil læse med på almaspies.com - og jeg lover jer; jeg vil gøre mit bedste for ikke at skuffe jer. Der er sikkert allerede nogle der sidder og tænker på om bloggen nu vil blive fyldt med sponsorerede indlæg, og det kan jeg love jer, at den IKKE vil. Jo der kommer helt sikkert til at være flere end der er nu (men basically er der nærmest ingen på den her haha), men det kommer IKKE til at tage overhånd.

Jeg er i utroligt glad for at være en del af BD, og jeg glæder mig til alt, det vil bringe med sig. Til sidst vil jeg sige TUSIND TAK til JER, mine skønne læsere. Uden jer var jeg aldrig nået så langt, og uden jer ville bloggen ikke eksistere. Så tak helt fra hjertet af. I er de skønneste, og jeg glæder mig til et nyt kapitel med jer <3

Vi ses på WWW.ALMASPIES.COM!

KYS

7 kommentarer:

  1. Stort tillykke Alma, du fortjener det virkelige!

    SvarSlet
  2. Stor tillykke Alma!

    SvarSlet
  3. Tillykke Alma! Du er min yndlingsblogger så vi ses ofc på almaspies.com. :)
    Glæder mig til nye lækre indlæg!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke. Du er en fantastisk blogger, Alma!

    SvarSlet
  5. Åh, hvor er det fantastisk, tillykke. (:

    http://fairestaddiction.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Tillykke!
    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. tillykke, tillykke Alma :)
    // annakatrines.blogspot.com

    SvarSlet